.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار کانال تلگرامی سمساری لوازم خانگی
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار کانال تلگرامی سمساری لوازم خانگی در استان خبر داد.
دستگیری کلاهبردار کانال تلگرامی سمساری لوازم خانگی

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه‌ای به این پلیس مبنی بر اینکه از کانال تلگرامی سمساری لوازم خانگی، اجناسی از قبیل (اسپیکر، یخچال و ...) خریداری و ادمین کانال تلگرامی کالا را برای آن‌ها ارسال نکرده و دیگر پاسخگوی تلفن نیز نمی‌باشند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

او افزود: با عنایت به اینکه شاکیان مبالغ واریزی خود را به کارت بانکی مشخص به صورت اینترنتی انتقال داده بودند، ردیابی دقیق مالی انجام گرفت و با اخذ تراکنش‌های بانکی و شاپرکی کارت بانکی مقصد مشخص شد مبالغی به شماره کارت‌های مختلف واریز و مبالغی به صورت برداشت نقدی و مبالغی دیگر به صورت خرید از طریق دستگاه پوز صورت پذیرفته است.

 

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی مالک شماره حساب در شهرستان بهشهر شناسایی و با هماهنگی قضائی متهمه دستگیر شد.

 

سرهنگ خورشاد افزود: با توجه به جمع آوری تجهیزات مجرمانه از متهم و وجود مدارک و مستندات محکم علیه وی، نامبرده چاره‌ای جز اعتراف نداشته و به بزه انتسابی اقرار کرد.

 

او گفت: تعداد شکات شناسایی شده تاکنون بیش از ۱۰ نفر و وجوه حاصل از کلاهبرداری بیش از یک میلیارد ریال می‌باشدکه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

رئیس پلیس فتا مازندران با اشاره به شیوه و شگرد این کلاهبرداری، افزود: متهم پرونده با ایجاد کانال تلگرامی سمساری لوازم خانگی و با بارگذاری پست‌های مربوط به فروش لوازم برقی و خانگی با قیمت بسیار مناسب و همچنین پیام‌های جعلی رضایت مشتریان، مالباختگان را فریب داده و پس از رد و بدل پیام با ایشان و جلب اعتماد نامبرده از آنان مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری می‌کرده است و پس از کلاهبرداری از شهروندان آنان را بلاک نموده و یا پاسخگوی آنان نبوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.